Error 30 Stella Fiets

Anthony Harding | Agustus 15, 2021 | Tidak ada komentar

Alles geprobeerd maar niks helpt. Klik hieronder op de knop Klacht melden over Stella Fietsen.


Stella Op Weg For Android Apk Download

Moeten nieuwe kabels pakkendrager accu enz.

Error 30 stella fiets. Waardeer dit antwoord Misbruik melden. Turn off the bike remove the battery and press and hold MODE or the power button to discharge remaining power. Zodra de lampjes uitgaan op het display houdt u.

The error 30 is a communication error which leads me to believe that there may be a loose connection somewhere on the bike. Als het probleem is opgelost want ik heb 15 km in de wind op zonder trapondersteuing gefietst. Na 3 jaar ging de display kapot en is vervangen.

Bericht van Robin van Klachtnl. Oosteinderweg 90 8072 PD Nunspeet. Wel goed voor de conditie maar was niet de bedoeling.

Deze mamafiets is gemaakt om jou en je kinderen overal naartoe te brengen en geeft daarbij een steuntje in de rug. Pull each side of the connector directly apart without twisting to unplug. Reparatie door Stella uit laten voeren aan huis achterband vervangen maar bij het vervangen vielen er een paar kogeltjes op de grond in de bus de monteur heeft die op de werkband gelegen ik vermoed dat hij vergeten is deze terug te zetten overigens een aardige man en kan er bij iedereen iets fout gaan toen ik na een week weer de fiets pakte vond ik het vreemd het was net of mijn fiets weg.

Doe dit ongeveer 20 tot 30 seconden. Door de dichte kettingkast is de fiets ook zeer geschikt voor jaarrond woon-werkverkeer. Ik kan mijn fietscomputer niet uit de houder verwijderd krijgen.

De Stella Livorno MDS is een zeer fijne e-bike met uitstekende rij-eigenschappen een mooi en complete afwerking veilige en goed doseerbare remmen en een zeer comfortabele zithouding. Het display geeft error 30 aan wat betekent dat. Fout met externe verbinding.

Zo ook dat een voormotor lang mee gaat 20000 tot 30000 km en dat de buitenste lagers als eerste slijten en gemakkelijk vervangen kunnen worden. Deel uw klacht met Stella Fietsen en geef aan dat u uw klacht op Klachtnl heeft geplaatst. Neem contact op met uw FLYER-dealer als de fout aanhoudt.

Een Stella accu revisie kost tussen 300 en 450 euro. Het gebeurde vanmiddag kan het met het warme weer te maken hebben. Nu de accu volgeladen is kunt u de Flyer accu resetten door middel van het inhouden van de indicator knop.

Volgens mij is de verdeler bij de accu stuk. Met een Stella accu revisie is dat op te lossen. Controleer de verbindingen met de afstandsbediening.

Fietsen gaat helaas niet meer maar deze week moest ik de trein halen en ook toen geen ondersteuning en enkel de melding 21 Error. Nu weer begonnen te fietsen en merkte dat de trapondersteuning niet werkte. Vervanging kost 115000 euro.

Locate the left brake connector. Bij een Stella accu revisie worden er nieuwe elektrische cellen in de accu geplaatst. Dan kun je weer even ver fietsen als vroeger toen de fiets nog nieuw was.

Geen trapondersteuning tijdens fietsen. Nu is de display weer kapot. Reageer op deze vraag Misbruik melden.

Op internet ook diverse klachten met dezelfde problemen gevonden. Stella levert niet conform afspraken en probeert in de tussentijd vast 1 fiets te slijten zodat de klant afhankelijk is voor de 2e levering. Controleer of de tijd correct is ingesteld en start het systeem opnieuw op.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen over deze klacht. De best passende e-bike van Stella om met de kinderen mee op pad te gaan is de Stella Fiore Comfort FDST. Geantwoord op 26-7-2021 om 1727.

Had aangegeven dat ik de fiets eind 2013 heb gekocht en erg weinih hebt gereden. Hier pas ik dus voor. Haal de accu uit de fiets en zet deze op de lader.

Ik ben gekke henkie niet. De meeste Stella e-bikes zijn geschikt en voldoen aan de eisen om een kinderzitje voor- of achterop de e-bike te installeren. Could you please double check a few electrical connectors on the bike.

Kom gewoon je afspraken na en verschuil je niet achter de leveringsproblemen van een leverancier. Vlak daarna gaat het display helemaal uit en werkt de ondersteuning niet meer Nadat ik de sleutel heb omgedraaid werkt alles weer gedurende ongeveer een halve minuut en dan komt de error weer in beeld. Indien u een klacht wilt melden over Stella Fietsen voer dan de onderstaande stappen uit.

Hallo ik heb n Stella van 5 jaar oud. In de box opgeborgen. There are four which Id like you to unplug look to see that the pins are all straight and then align and plug back in.

Zodra de accu volgeladen is haalt u de accu uit de lader. Display gaf error 30 aan Stella gebeld en aangegeven wat de klacht was en daa zeiden ze dat de display vervangen moet worden. Ik heb Stella gebeld maar zij zeggen dat deze displays niet meer bestaan.

Gesteld op 22-7-2021 om 1746. Breng de snelheidssensor en de magneet in de juiste positie schakel het systeem weer in en draai de crank met de. Hij geeft nog wel ondersteuning maar dat is het dan ook.

Beschrijf uitvoerig welke klacht u heeft en welke oplossing u wenst van Stella Fietsen. Stella fiets geeft na 10 sec code 30 error weet iemand wat dit betekend. Trace the cable from the left brake lever to the connector at the front of the bike.


Spaken Zijn Zo 2020 Deze Scifi E Bike Zit Vol Hightech Verrassingen


Trapondersteuning Elektrische Fiets Stella Fietsen


Stella Fietsen Reviews Read Customer Service Reviews Of Stellafietsen Nl


Natalya Soloveva Adli Kullanicinin Resimler Panosundaki Pin Tablolar Resim Sanati Mail Art


Deze Elektrische Fiets Trapt Supersoepel Youtube


Hoe Laad Ik De Accu Van Mijn E Bike Op Fietsvoordeelshop Nl


Waarop Moet Je Letten Bij De Aankoop Van Een Elektrische Fiets


Zo Werkt Het Schopslot Van De Vanmoof E Bike Youtube


Muto Opent Shop In Shop In Stella Schiedam Nieuwsfiets Nu


Motorstekker Controleren Stella Helpt Je Op Weg Youtube


Review Cowboy Belgische Elektrische Fiets Youtube


E Bike Vicenza Superior Nero Van Stellafietsen 30 Km H Youtube


Welke Elektrische Fiets Kiezen Hubo


Een Elektrische Fiets Opvoeren Fluitje Van Een Cent Rtl Nieuws Youtube


My 1936 Elgin Twin Bar Cruiser Like A Tank Fiets Ontwerp Fiets


Hoe Laad Ik De Accu Van Mijn E Bike Op Fietsvoordeelshop Nl


Trapondersteuning Elektrische Fiets Stella Fietsen


Fietsen Met Riemaandrijving Alles Wat Je Moet Weten Youtube


Trapondersteuning Elektrische Fiets Stella Fietsen




Email Newsletter

Like what you read here in this blog post?
Get more like it delivered to your inbox daily.



Designed by Prayag Verma